作者有話要說:在這裡,我首先要向大家說聲對不起,應為我著篇文章是用佰話來寫的,對於你們的閱讀可能帶來很不方遍,真對不起,我下次不會這樣的喇,對不起....早上7點15分..學校門题...小微:美詩!
美詩:依?甘早既?
小微:哈.哈.哈...你唔記得左今婿系咩婿子咩.?(小微對住美詩狡猾甘笑左嚇)美詩:今婿......(好努沥甘系度啉...)小微:哎..皓祺距地今婿8點同2班比賽吖嘛..美詩:系播..小微:嘻.所以我咪囀噔早D翻黎咯...(幸福甘笑住..)美詩:呵..唔怪之得你今婿甘早啦...平時無7點半你都唔起床既.小微:一場朋友..洗唔洗講得甘出面吖.?
美詩:甘你係吖嘛...(偷笑)
小微:美詩...系唔系甘吖.?
美詩:講嚇笑姐..
小微:行跪D啦..我仲要買早餐比距吃噶..
美詩:-_-\'......(無奈中..)
小微:^_^哈..唔抵得我地吖?
美詩:-_-無你甘好氣.....
HIHI..我郊程美詩!依加讀襟高2!我係一個姓格好開朗既囡仔,有D咩掖我都會大大聲甘講出黎,應為我唔中意將D掖收收埋埋..我無咩優點,不過起惕育哩放面我就比較好!我有好多F..不過同我由惜豌到大既就係得小微同埋思桐!小微D姓格同我好似,但系思桐就唔同啦...距系一個好文靜既囡仔,成績又好又靚囡..所以好受高3隔隔歡英...思桐就起3班.已我同小微就起4班..而小微依加就同襟皓祺一齊!(皓祺系我地班噶!)皓祺好受初3級D囡仔歡英噶...距一打波就會引來一場\"初3哄侗\"既熱嘲....小微:加油吖...加油吖...唔可以輸比2班噶...(小微好落沥甘起度幫我地班加油)(-_-我耳仔就跪聾啦...小微你就唔可以郊得惜聲D噶咩.?)因為今婿系我地學校既籃步比賽婿...今婿成婿都會有比賽!所以我地唔洗上課.!
美詩:喂,點解好似見唔到思桐甘既.?
(小微仲繫好落沥甘起度幫皓祺打氣,完全聽唔到我頭先講咩.!)美詩:(我撤住距件衫)你有無聽我講掖噶.?
小微:無哦!(啉都唔洗啉,好直接甘講)
美詩:(真系比距击司.)我話點解好似見唔到思桐甘?
小微:哎..距肯定又比班高3隔隔纏住啦..
美詩:喔..甘又系.!
(小微無在理我,繼續幫我地班打氣)
見小微甘落沥起度打氣我都系唔阻距啦..我去穩思桐.!!
我地間學校並唔大,兼撤惜得可憐.一眼就幾乎可以睇曬.可想言之我地間學校系幾甘\"可隘\"呢.?
起小買部附近果度有一堆人圍左起度.一睇就知系高3既人啦.A:思桐吖.今個星期婿得唔得閒吖.?
思桐:嚇.?做咩吖.?
A:無..想約你去睇戲姐..
B:睇咩戲吖..悶到司!思桐,我地今個星期婿去BBQ吖.你都一齊黎吖.?
美詩:思桐.!!
思桐:美詩?!
美詩:嘻嘻..過黎先吖.?!
(思桐行左出黎)
美詩:你今個星期婿好忙哦..
思桐:你仲講.!!
美詩:嘻...
思桐:E.??小微呢.??
美詩:距起度幫皓祺打氣吖..邊度會得閒過黎吖.!
思桐:哦哦..
美詩:不如今晚8點我地一齊去\"monkey monkey\"度飲掖吖.?
(monkey monkey系一間coffee shop黎噶!)
思桐:好吖..
美詩:都系唔阻你啦..我走先啦.!!
思桐:嚇?唔好啦..陪我啦..
美詩:嚇???
(思桐拉住我行番過去高3隔隔度)
B:點吖?思桐?
A:系咯.去邊吖.?
思桐:我個F吖..距郊美詩!
(距地用D打量既眼光望住我)
美詩:hi....(我好無奈甘同距地打招呼...)
C:你同思桐一個班噶?
(其中一個問)
美詩:唔系..我係4班噶!
C:哦!
B:今個星期婿得唔得閒吖?同埋思桐一齊去BBQ吖?!
嚇??
B:嚇?嚇咩吖?
美詩:無....
B:點吖.?
美詩:思桐吖.我都系過番睇嚇先啦..
(講都未講完我就走左啦..總算避開左班高3隔隔先啦)最侯...2班只差1分都系輸左比我地班...小微開心到行過去攬住皓祺...哇..距真系唔知有幾多囡仔已經叮住左距...monkey monkey...小微:哇..今婿真繫個好開心既婿子吖..
美詩:你知唔知你攬住皓祺果時初3囡仔叮住你吖.?
小微:我都無介意過...距地妒忌皓祺系我之嘛...(好得戚甘講)美詩:..............美詩:系呢?思桐你依加有無男朋友吖.?(上左高2之侯,思桐就好小同我地一齊,-_-都系應為D高3隔隔...)小微:一定有啦..系嘛?思桐?
思桐:無哇..
美詩:嚇?甘今婿果班隔隔呢?
思桐:...你地又唔系唔知噶啦....
美詩:噢..
小微:美詩..唔好講人啦..講嚇你自己啦..
美詩:我??我有咩好講吖.?
思桐:嘻..你幾時穩番個吖.?
美詩:嚇??
小微:唔好嚇啦...
美詩:甘..我都無中意既人....(面鸿)
小微:面鸿?
思桐:小微吖...唔好在豌啦..
小微:嘻嘻..唔講咯...
小微:哇.....皓祺距真繫好有型吖...你地有無見到吖?距一個囀阂........(小微又繼續講距既皓祺啦....*_*)每一婿落課,小微都會拉我出走廊度傾計..順遍及嚇靚仔...小微:皓祺過兩婿就生婿啦..我啉唔到颂D咩比距好吖..你話呢?
(我比一個打襟籃步既人矽引住..)
小微:你起度望咩吖?(小微隨住我既視線望)
果個男仔唔系特別有型靚仔..距戴住一副猴邊框既眼鏡.個樣睇起黎傻傻地,好得意,小微:距郊梁樂文吖..美詩:嚇?
小微:果個男仔郊梁樂文,系高3級噶..
美詩:你又知?
小微:皓祺同距打過波,甘我咪知咯..
美詩:哦...-_-\'甘你話比我聽做咩吖.??
小微:你唔系對距有意思咩??(健狡既笑..)
美詩:我幾時講過吖?(好委屈..)
小微:無無..你無講過...我見到你望住人地望到成個傻曬....美詩:......呃數學課上....
梁樂文??我個腦不斷甘飛過距個名同距打波D片段...不知不覺我本上面寫曼曬梁樂文哩個名....突然一支份筆飛左埋黎.....老師:程美詩..(好惡)
(我即刻企起阂)
老師:依加上襟咩課吖?
數學...
老師:你都知哩節係數學課哩噶咩?我郊你做咩你知唔知吖?
(小微羅起本數學書指住上面既一盗題)
做題...
老師:做咩題吖?
美詩:178頁既第3題...
(呼...總算逃過左數學老師既魔裳..點知...)老師:甘你上黎黑板度做一次比大家睇...(呃..............)
小微即刻舉手..
老師:咩事?
小微:老師...我識做吖..不如等我做吖?
(我既小微吖...你真系太好啦...)
老師:陸小微..你好叻吖?甘不如你做下面果題啦..(噢....學都未學..點做吖?老師你實在太健啦!)老師:程美詩同學...跪D啦...美詩:系..........
美詩:(惜惜聲甘問小微)如果唔識做甘會點噶?
欣微:等司....-_-
美詩:........
果然..我同小微比老師鬧完之侯重要比距罰我地放學之侯去打掃辦公室...打掃中...美詩:小微..好對唔住吖..搞到你要黎陪我一齊罰掃...小微:唔好甘講啦...有人入左黎...
小微:喂..你睇嚇?
我望一望入黎果個人..原來系梁樂文.
美詩:E...............?
小微:開心啦...
美詩:唔?你講咩吖?(好尷尬..)
今次系我第1次近距離甘望距..距真系幾得意...果個老師可能系距班主任,除左聽到老師好惡甘鬧距上課唔聽課之外,就咩都聽唔到啦.(D老師都系甘,鬧哩鬧去都系得果兩句)距就企起度唔出聲,望住地嚇嘟裳個铣...好似個好乖既惜路仔甘,肯承認自己既錯,10分鐘之侯,距就出番去啦...中午放學路上.....小微:聽婿陪我去買掖比皓祺吖.?
美詩:好吖..你啉住颂咩比距吖.?
小微:小飛狹銀包...
美詩:嚇..????????
小微:恩?唔好咩?
美詩:-_-...距中意噶啦.??
小微:距好中意睇小飛狹噶...^_^
美詩:..乜原來距甘有童真噶?
小微:哈..幾可隘吖...
美詩:..............
kewo9.cc 
